saraemittnamn

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Tell - 6 december 2011 08:43

Nu har det äntligen kommit snö! Men jag ligger här hemma och är sjuk ;'(  


I förrgår så kom mormor, min moster, hennes man och mina två kusiner, alla från Jönköping dom kom för att min ena kusin Mackan och min mosters man skulle på champions-league i handboll typ eller nått och det var i Göteborg tror jag, så därför passade dom andra på att följa med.

Så jag, min moster, mormor, min kusin Flisan och mamma åkte till en liten mysig affär mitt ute i ingenstans. Dom hade jätte fina grejer och så. Men det bästa av allt var att vi träffade..........................................
........................basisten i hammer fall och fick hans autograf och ett kort. Men ändå träffa honom på en liten mysig affär som man kunde fika lite och så. Men det roligaste var att att han skulle spela live musik inne i ett litet rum till yoga och han som liksom är med i ett hårdrocks band ska spela lugn musik till yoga hahahahaha. Men det var i alla fall en kul dag.



Jag längtar jätte mycket till julen.   


SÅ SÖÖÖÖT  vv


Cha dåe !!

Av Sara Tell - 2 december 2011 19:24

Nu ligger jag här under granen och har tråkigt, spelar lite wordfeud, e inne på fb och har ont i halsen. I går så glömde jag mina nycklar hemma och i morse när ja letade efter dom så hittade jag dom inte -_-'. så ja har fått låna Johannas skåp. När jag var nere i receptionen (eller vad det heter) så hittade jag mina extra nycklar som har varit borta ett tag nu men jag hittade inte mina vanliga nycklar men jag får la leta vidare nu.....eller senn.......eller nån annan dag..........


 I går så var ja nere på bibblan och julpysslade. Jag gjorde nåra kort och lite annat i brist på fantasi...


herrå!

Presentation


Här kan du hitta pyssel,"bakverk,recept" och annat...
Checka in

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Djur info

Bilder

m.m.


Ovido - Quiz & Flashcards