saraemittnamn

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Sara Tell - 9 mars 2012 21:28

har jag vart i skolan(som vanligt ;) ).

Vi hade bla slöjd. På slöjden håller vi på med att "Pimpa skolan". Så dom har delat upp oss i grupper på typ sex st. Och jag och Hilde håller på med en "gubbe".

Vi ska typ måla upp den på väggen och "sätta på kläder" på nått sätt kanske limma eller så. Jag skulle "måla av" en kille i klassen (konturerna) som var "tillräckligt lång för att passa för kläderna". Men jag ville ju inte det så jag försökte komma med massa bortförklaringar och andra förslag istället men "slöjd fröken"(eller vad man säger) erbjöd sig tillslut att göra det.


Hilde har varit sjuk två gånger på slöjd lektionerna och ska va borta nästa gång också. Får se hur det går. Har lite kvar att göra men hoppas att det går bra ändå.



Jag skulle göra mitt No-förhör idag också och det kändes som att det gick rätt bra.

Läraren kom sedan och sa att det hade gått bra. :D


Hej då!! ska försöka komma ihåg att skriva i morgon också


C U!! <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du hitta pyssel,"bakverk,recept" och annat...
Checka in

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Djur info

Bilder

m.m.


Ovido - Quiz & Flashcards