saraemittnamn

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Sara Tell - 10 mars 2012 09:17

Vaknade för en stund sedan.

Min lillebror sitter här brevid och tjatr om att jag ska sätt mig vid min egen dator För att han ska spela minecraft............... -.-'

Ska på akvarellen (<<venne hur de stavas) om en stund men känner värkligen inte för det venne varför. Har ätit frukost, det fick bli fil och Havre Fras (ja kallar det kuddar) för jag kan inte äta mammas müsli den är "för hård" att tugga för det gör ont i min tandställning.....

JUSTE jag har ju inte berättat att jag har fått tandsällning ( -.-' )för ett tag sedan. Och för några darsedan var jag och "spände den" och då skulle man tydligen välja en färg också så det fick bli turkos(som alla tror är grön men det är turkos ;) ).


 Kom bara på: finns det nån som kan tippsa om nån bra gratis fotto redigerings program online/download bara den är hufsat elkel att förstå ;D


Har fått i läxa över helgen att titta på trökiga melodifestivalen ;) Dom ville inte säga varför ;$ haha <3


Herrå!! Ska försöka skriva sedan också :D


CU <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du hitta pyssel,"bakverk,recept" och annat...
Checka in

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Djur info

Bilder

m.m.


Ovido - Quiz & Flashcards