saraemittnamn

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sara Tell - 13 mars 2012 19:23

Hej!!

Sitter här i soffan med Wilma och kollar på Criminal Minds.


Vi lysnar på bla Loreen - Euphoria som var en värdig vinnare i melodifestivalen och lycka till i Eurovision.


Nytt område (vårat såkallade område är som ett "ämne" som man byter när vi har jobbat klart med det) i skolan - dansa till en låt som var med i melodifestivalen Vi skulle dra en lapp och min grupp fick först Why am I crying - Molly Sandén, men eftersom inte ens hon dansar till låten så visste vi inte ricktigt hur vi skulle gör det. Så vi fick dra en ny och det blev Salt and Pepper det kanske är lite enklare att hitta på en dans till den. Jag är kanske inte den person som är så mycket frammåt och gärna dansar inför folk. Men jag får la se hur det går.


(Jag vill ha en hund (så du vet) komer antagligen alldrig att få det ;'(    )



Hejdå!!     

CeC hihi pözz ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du hitta pyssel,"bakverk,recept" och annat...
Checka in

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Djur

Djur info

Bilder

m.m.


Ovido - Quiz & Flashcards